wtorek, 15 listopada 2011

Czas na zmiany?

Dziś matma poszła super, hym.. zdecydowanie będzie dobrze już.. jutro następne dwie rzeczy muszę zrobić i będą 4 pozytywy na 4 negatywy.. damy radę! Jutro angielski - uh... będzie ciężko bo kartkówka. Mam w sobie od kilku dni takie uczucie, że chciałbym się nim podzielić z wami. Reakcja pewnej osoby której to się dotyczy może być pewnego rodzaju odtrąceniem na to co chciałbym zrobić, czasu mi brakuje dla osoby z którą chciałbym pisać dalej tą historię. Odsłaniając swoje uczucia jako pierwszy/a możesz zostać źle zrozumiany z różnych powodów. 

Nasuwa mi się coś co napisałem, ale skłamałem, że to nie moja sprawka

Problem polega na tym, że chyba zakochałem się w pewnej damie ... To nie takie piękne jak się wydaje, bowiem ona tego nie wie ;P Jestem chorobliwie zazdrosny o wszystko co z nią związane.. o to z kim się widuje, z kim rozmawia, komu poświęca uwagę.Myślę o nie mal że każdej nocy..Uwielbiam spędzać z nią czas patrzeć na nią gdy się uśmiecha. Pocieszać gdy jest zmartwiona. Jest dla mnie ideałem dziewczyny.

Mam nadzieję, że ta dama mi wybaczy do której te słowa były kierowane chociaż nawet nie powinna wiedzieć o istnieniu tego bloga, chyba, że głupi dałem jej adres przez komunikator. Pewno dałem. Pewne rzeczy chce się powiedzieć głośno, ale to nie reakcja osoby do której kieruję nas martwi, ale to co powiedzą 'inni' znajomi jeśli tego nie akceptują to nie są nas warci chyba/?/


Od teraz:
0 mówienia o niej,
0 myślenia, 
0 pisania,
0 tęsknienia,
0 marzenia
0 śnienia
= Szara rzeczywistłość została
Szczegóły jutro, dzisiaj padam na ryjka i nie piszę więcej sorki.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz